Torsdag & Fredag

Hej hej :)
Tänkte berätta lite om vad som har hänt under veckan.

Torsdag - I torsdags åkte jag och Tessan in till stan. Köpte lite kläder mm. När vi gick hem från tåget skriker tessan helt plötsligt "JÄVLA FÅGEL", "SKIT OCKSÅ". Haha en fågel bajsade på hennes fot, typiskt :):P
Torsdag kväll var vi vid stortorp och firade Marie J, för att hon tog studenten. Grattis igen Marie.



Fredag - Fredagen började med att jag och Karro lagade en massa mumsiga saker i skolan på Näringsläran.
På förmiddagenvar vi också hos mormor och fikade eftersom hon fyllde år.
Kvällen slutade med att jag hjälpte till på muskö och slå upp tältet som tessan,pelle,sara och crille skulle sova i under natten. Vid 12 tiden tog jag bussen hem till Skogås, och Niko mötte mig vid tåget. Han kom nyss från Stockholms Stadion. Det var Kiss som spelade där.


Lite bilder från Näringsläran.


Ha en trevlig helg. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 @ 10:58:55
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0