Marcus

Hejsan ! Då var det redan måndag igen :( och skola. Helgen var väldigt mysig och rolig. I lördags jobbade jag i Farsta och söndag satt jag barnvakt till Marcus.
Söndagen började med att jag väckte niko ca 9.45 :) drog upp honom för att han skulle gå med mig till min farbror.
Niko var en riktig liten surpuppa när jag väckte honom :) men efter han hade fått sitt kaffe så blev han lite piggare :).
Vi satt barnvakt ett par timmar sen vid lunch var niko tvungen att gå hem för att plugga lite. Då kom therese och frågade om vi skulle följa med och käka tårta hos mormor & morfar eftersom det var mors dag <3.
Marcus var helt galen i tårtan :) haha ! Sen så slutade dagen med att vi var i parken en stund :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0