Midsommar/Kita 50år

Min midsommar tillbringade jag i Ljusne med min mammas släkt. Vi alla var där eftersom min moster Kita fyllde 50 år degen innan midsommar. Det var väldigt roligt och trevligt. Jätte tack till min andra moster Mia som kom från Finland för att hälsa på oss alla. Dessutom följde Niko med dit också, riktigt roligt att han också fick plats :D. Det var väldigt ont om bäddplatser, 8 personer sov i ett rum :) haha jag, Tessan, Yosef och Niko fick det lite bättre. Vi fick ha en egen liten stuga alldeles bredvid, tur slapp man höra alla som snarkade :)
I Ljusne så fiskade vi, en massa leksom som tex vem har sämst fotarbete, vem är bäst på att sätta in en tampong, dricka med 2 st tamponger i munnen :P Pappa vann den leken såklart tog honom 13 sekunder att dricka upp ölburken..

 Hehe en massa lekar som Kita hade hittat på.
Midsommar natten : När jag Tessan och Yosef hade gått och lagt oss så kommer Niko inrusandes runt 5 tiden på morronen och skriker "RYSSLAND VANN", ingen orkade fråga vad han menade eftersom alla var så himla trötta. Nästa morron när jag kommer upp för att äta frukost står dom och skriker i käket att "RYSSLAND VANN".  "
"Vad menar ni", fattade ingenting. Hehe de förklarade för mig lite senare att de hade haft tävling på morronen vem som kunde dansa längst och gå sist ut ur jordkällaren med en öl i handen :) Niko vann. Jordkällaren var som en bar för oss, där fanns allt ! Var bara att ropa ut vad man ville ha så fyllde Kita ens glas.

Orkar  inte skriva mer vad vi gjorde :) Lite bilder därifrån.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Niko

skönaste veckan ...

2008-06-27 @ 16:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0