Bulgarien

Hej på er alla :) Nu är jag hemma i Sverige. Resan till Bulgarien, Albena var hur underbar som helst + att det inte var något som strulade alls. Som var väldigt skönt. Hotellet var helt ok, inge större fel på det. Poolen var ett stort +, väldigt stor och fin.
Jag tillbringade min resa tillsammans med min underbara pojkvän Nikolai :) <3.
Lite otur med vädret, regnade 3 dagar. Ena dagen då det regnade åkte vi till Varna för att kolla lite. Väldigt fint där.
När det var fint väder försökte vi tillbringa så mycket tid som möjligt i solen, ganska svårt eftersom vi båda brände oss ganska mycket :P. En annan dag åkte vi till Golden Sands, Aquapolis. Väldigt trevligt och roligt där. Vågade inte åka allt, men det fanns en del som passade mig också :). Badförbud i havet hela veckan, som var väldigt  synd. Juste sista dagen vi var där så tatuerade vi oss båda två på armen. Jag skrev min systers namn Therese, och Niko skrev sin lilla systers namn på ryska. Blev väldigt fint, supernöjd :D

Här är lite bilder från resan.

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Niko

hej grisen



tack för en rolig och skön vecka :)

snart ljusne

2008-06-16 @ 00:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0