Hundudden

Gomorron ! Äntligen har jag lite tid för att sitta vid datorn och göra vad jag vill :), har varit väldigt jobbiga veckor på jobbet + att de ringer hela tiden från Sveavägen och frågar om jag kan jobba, svårt att tacka nej till det :)
Igår kväll tillbringade jag den tillsammans med Therese, Pelle och Sara, äntligen fick man umgås med henne lite. Var så himla länge sen. Vi var bara ute och gick lite i skogås, stannade vid hundudden ett bra tag, så himla mysigt där :)

Idag är jag ledig, som tur var eftersom jag känner att jag börjar bli förkyld, måste vila upp mig till helgen. vill VERKLIGEN åka ut till landet, Muskö i helgen men det går tyvärr inte ska jobba :( Men men :P

Skriver snart igen !

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0