25 Juni

25 Juni. En vikig dag som har jag glömt att skriva om, skäms.

25 Juni började med att jag tog sovmorron eftersom jag var så himla trött efter jag hade jobbat ett par dagar i stan.
Jag hade bestämt med familjen + några släktingar att vi skulle ses klockan 5 på skogskyrkogården eftersom det var exakt ett år sen farfar dog. Såklart hade farmor med sig sprit som vi hälde över farfar, eftersom det var det han levde på för det mesta. Tyvärr. Denna dag fyller nämligen Niko också år, 19 blev han. Efter vi hade varit vid skogskyrkogården pkte vi till Länna och käkade på kinaresturang, väldigt trevligt att vi alla samlades. Jag och Niko hade köpt biobiljetter till Hulken klockan 9 och var därför tvugna att åka därifrån ganska tidigt.

Hoppas att han hade en bra födelsedag :) och igen Grattis älskling !

Kommentarer
Postat av: Säl

klart den var bra.



jag var ju med dig

2008-07-01 @ 04:17:05
Postat av: Maria

Åh tack så mycket! =)

Hmmm jag ser nte ditt inlägg? =)

2008-07-06 @ 13:18:28
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0